در جلسه هیئت مدیره هیپو ایران مطرح شد: 29 اسفند، آخرین روز ثبت نام هیپو امسال!

هیئت مدیره موسسه خلاقیت جوانان پارسه و نمایندگی المپیاد بین‌المللی هیپو در ایران 27 اسفند تشکیل جلسه داد تا درخصوص موضوعات اجرائی هیپو و رویدادهای جنبی این رویداد در سال 2023 بحث و تبادل نظر نموده به جمع بندی نهایی برسد.

در این نشست آخرین گزارشها از وضعیت ثبت نام زبان آموزان، فعالیتهای همکاران حوزه اجرایی و نمایندگیهای مجموعه در شهرستانهای مختلف کشور ارائه شد و وضعیت پیشرفت پروژه ها و رویدادهای جانبی المپیاد هیپو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیپو ایران ارسطو قائدی و بهادر قائدی در این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران نمایندگیهای هیپو در شهرها و استانهای مختلف کشور از استقبال خوب زبان آموزان از این رویداد تشکر کردند. مدیران اجرایی و علمی هیپو ایران اظهار امیدواری نمودند با برگزاری موفق این رویداد و ارائه خدمات علمی و اجتماعی شایسته در قالب رویدادهای جنبی هیپو و موسسه پارسه پاسخگوی مشارکت گسترده زبان آموزان عزیز کشورمان در این رویداد بین المللی باشیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خلاقیت جوانان پارسه و هیپو ایران در این نشست مقرر شد پایان اسفندماه پایان ثبت نام تلقی گردیده، این تاریخ تمدید نشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا